avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt OUT DOOR

Osson zdobyty !!! i sarna na obiad

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

dość okrężnie dojechałem do ossona bo przez jasną górę i kamieniołomy na złotej górze dojechałem do Sędziego (podjazdu) na ossonie ..
i chura !! udało się całego podjechać ...
dalej przez punkt wysokości w stronę lasku (podobno ulicą kwiatową)
zadowolony gnam 40km/h a tu patrze coś z boku biegnie mi na drogę ,ja po chantlach ..zatrzymałem się lecz dorodna sarna czy koziołek też około metra przedemną
patrzy się na mnie wielkimi czarnymi oczami ..ja na nią .... na koniec parskneła w moim kierunku.
Niestety tak jej z pyska zaśmierdziało że miałem ochotę zawrócić.. po czym powoli odeszła ....
klnąc jak szewc jadę dalej, trafiam na błotko ale jakimś cudem przejechałem ..
dalej przez las i na asfalt przez ul. bursztynową i ul.turystyczną szybki skręt na mirowską (górą) i do domku.

fotki jutro bo coś dns zmieniają na serwisie z fotkami