avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Temperatura -1.5°C
  • Sprzęt moje cudo

small biznes

Wtorek, 30 października 2012 · dodano: 30.10.2012 | Komentarze 1

wreszcie rozebrałem na części przedni hamulec z nowego nabytku
co go nie mogłem wyregulować ,,jak ściskałem to aż tarczę wyginało ,a jak wyrównywałem odległości to ocierał z jednej strony...
ale teraz poogłądałem o co w nim chodzi i poskręcałem go a rano zamontuje .
hehe i jednak obyło się bez mechanika .....
a w instrukcji pisze wyraźnie.. cytat.-- należy nastawienie pozostawić specjaliście--

hantel do tarczówki © nemoo

jak toto ustawić ? © nemoo

speed565
| 20:38 wtorek, 30 października 2012 | linkuj Mechaniczne tarczówki działają właśnie w taki sposób, jak opisałeś. Ponieważ porusza się w nich tylko jeden klocek, to tarcza pod jego wpływem delikatnie się wygina (nie szkodzi to jej) i dociska do drugiego, który jest nieruchomy. Co najwyżej przy drugim nieruchomym klocku jest pokrętło, żeby regulować jego odległość od tarczy w miarę ścierania się okładzin.