avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt żółty

w pogoni za Peta orbitą

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 2

PETA ORBITA
Jak zwykle uciekli mi. (23:59)nikogo nie było
po szybkim namyśle postanowiłem
jednak dogonić ucieczkę...
i dogoniłem przed Białą trzy osoby
życząc szerokiej drogi zawróciłem kawałek za remizą w Białej
gdyż szalone tempo 27 km/h nie bardzo mi odpowiadało.
ps. fajnie wygląda taki sznurek 30 migających światełek....

nemoo
| 18:35 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj ja rozumiem to i owo ale i tak po 10km padłem. tak jak parę osób potem
a szczerze miałem zamiar choć do działoszyna się dotelepać z jakąś wolną grupką.... wniosek. w sobotę sam pojadę ale wolniej.
ciekawe gdzie dojade?
krzara
| 17:11 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj Masz rację. Był dwuminutowy falstart. Nie ogarnąłem wszystkiego. Aby nie tracić cennego czasu zwłaszcza dla tych co szli na 500, odhaczyliśmy z Bartkiem obecnych 5-10min przed północą. Gdy pierwszym daliśmy znać aby przesunęli się do przodu by zrobić miejsce ustawiającym się odebrali to jako znak do startu. Na zegarze była 23:58
Ja odjechałem ostatni aby wiedzieć ilu ruszyło z Cz-wy. W dodatku zatrzymały mnie dwa razy światła wzdłuż tramwajów. Nie miałem kontroli nad szpicą. Kilometr po kilometrze przesuwałem się z do przodu, i przed Rudą jechałem już na przedzie w 20 osobowej grupie.

Cholernie miło, że byłeś z nami.