avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt żółty

śladami peta orbity

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 3

aby trochę podnieś frekwencję dołączyłem jako 6 osoba na nocną próbną jazdę
razem z vizirek .,. jammiq.,.magnum .,.ryba5374.,.i.,.krzara

i choć planowałem dojechać do działoszyna (a może całą nawet trasę) to jednak
mrowiące dłonie mówiły mi dosyć... na dziś.. a bolący łokieć wcale nie pomagał
ale to jednak kłujący ból w dolnej części tułowia zawrócił mnie na górce za kamykiem.
Jakie było moje zdziwienie i płacz w oczach.. gdy wracając koło rea..la. stwierdziłem że to klucze od domu bedąc w tylnej kieszeni (co one tam robiły ?) wbijały mi się w pewną cześć ciała..
Co robić przecież nie wrócę do pozostałej piątki ech szkoda dalszych słów i obelg...
o wyzwiskach pod adresem wspomnianych kluczy nie wspomnę....