avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt moje cudo

small biznes i przez miasto

Poniedziałek, 16 kwietnia 2012 · dodano: 17.04.2012 | Komentarze 0

w poszukiwaniu tunera do dvb-t ulicą bór w prawo na Jagielońską a tam zabłądziłem...
na przejściu przez ulice czekałem 6 minut na zmianę świateł na jednym pasie
po dostaniu się na środek znowu 2 minuty czekania i intensywnego wciskania przycisku sygnalizacji ,nie wytrzymałem i pojechałem na czerwonym.. nadmieniam że kilka razy autom zapalało się zielone....

DOŚĆ a sklep na drugim pietrze więc nie będę rowerka targał na górę,,, ich strata.

po tych traumatycznych przeżyciach szybko na Piastowską i przestrzenną dostałem się
do ul. Głównej (śmigające auta wyprzedzające na żyletkę to jest przeżycie)...
podpiołem się za autobusem i do Barbary

a stamtąd na obowiązkową fotkę

wielka armata © nemoo

oraz na dół do parku na bliskie spotkanie trzeciego stopnia

ruda kicia. © nemoo

ps. nastęnym razem brać więcej orzechów dla rudych skaczących wiewiórek.