avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt el gepard

mikro mini orbita cz2

Niedziela, 26 lipca 2015 · dodano: 26.07.2015 | Komentarze 3

dziś tylko kawałeczek.po orbicie
za to doznania bezcenne....za sprawą debila w golfie,
w białej widzę z naprzeciwka jak gość wyprzedza inne auto.....
nawet nie zdążyłem wjechać do rowu. tylko na sam skraj pobocza...
coś pukło. lewy łokieć zabolał, koszulka o dziwo nie rozerwana..
chmm nawet prawie nie widać śniaka na łokciu.
ciekawe czym mnie zachaczył , lusterkiem? dzwiami ..
jeśli lusterkiem to pewnie musiał je poprawić bo napewno się mu złożyło....
(dodam że to środek dnia był koło 15. więc widoczność była rewelacyjna.)

stin14
| 07:11 wtorek, 28 lipca 2015 | linkuj Echh, debili nie brakuje. Dobrze że zdążyłeś uciec choć na skraj pobocza.
nemoo
| 16:13 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj ee spoko tam akurat elegancki rów był ....fakt kilka fikołków pewnie bym wiwinoł
ale lepsze to niż czołówka z blaszanką.
a co do światełka. to na szczęście mamy buddę i reinkarnację....
ale na tamtym gościu to bym się przynajmniej przez 10 wcieleń mścił.......
MisterDry
| 15:18 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Jak by cię puknął drzwiami to by nie było tak różowo. Zobaczyłbyś rów, potem pewnie niebo, biel szpitalnego sufity... W skrajny przypadku światełko w tunelu ale o tym byś już nie napisał.