avatar Ten blog rowerowy prowadzi nemoo z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 10591.68 kilometrów w tym 163.39 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.44 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nemoo.bikestats.pl
  • Sprzęt el gepard

śladami decathlon orbita

Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 20.07.2014 | Komentarze 2

o 22:00 start z pod energetyka..dotarłem do krzepic, chwila przerwy  w zajeździe róża i odprowadzanie czterech jadących dalej..
nawrotka do krzepic a tu  następna dwójka. no to znowu o 180o  i dalej z nimi ale już tylko kawałek zobaczyć co to za zielone światełko
się świeci daleko na horyzoncie... okazuje się że to sygnalizator na przejściu.. w zajączkach....
oczywiście teraz żałuje że mogłem chociaż do rudnik poodprowadzać....
ps. a kolega krzyś co zawrócił w kłobucku.. podobno szczęśliwie dotarł do domku już.

energetyk
filmik z energetyka.słaby(nie krzyczeć proszę na mnie.)    filmik

i poszedł z prędkością światła....

a to w zajeździe pod różą

a po powrocie  oczywiście pooglądać nocne widoczki na jasnej,

mimo 2 w nocy parki są otwarte...  nie wiem czemu myślałem że o 22:00 je zamykają?